Przyczepa Indiana

Przyczepa Idniana - Charakterystyka

Rama nośna – stal konstrukcyjna o podwyższonej wytrzymałości ocynkowana ogniowo.

Powierzchnia transportowa – blacha aluminiowa z otworami owalnymi typu LOHR grubości 4mm.

Najazdy ładunkowe – blacha stalowa ocynkowana ogniowo z otworami owalnymi typu LOHR (opcjonalnie najazdy wykonane z aluminium).

Przeznaczenie – przyczepa przeznaczona do przewozu dwóch samochodów.

Wersja ECO – jest to wersja odchudzona w stosunku do standardowej przyczepy typu Indianapolis. Wersja ECO pozbawiona jest najazdów szerokości 75 cm na rzecz węższych 50 centymetrowych. Kolejnym czynnikiem który wpłynął na obniżkę ceny w stosunku do swojego pierwowzoru (oczywiście bez wpływu na bezawaryjność oraz wygodę użytkowania przyczepy) jest rozdzaj relingu bocznego. Zamiast standardowej blachy z otworami zastosowane są wygodne i proste uchwyty ładunkowe. Dyszel, rama, oraz pozostałe elementy konstrukcyjne nie uległy zmianie.

Nazwa
Przyczepy
DMC masa
całkowita
w kg
Dopuszczalna
ładowność
w kg
Masa własna
w kg
Wymiar
przestrzeni
ładunkowej
w cm LxB
Wymiar
całkowity
w cm
LxBxH
Ilość
osi
Osie
hamowania
/ Koła
Cena netto
INDIANA35002530970800x200970x201x7622/185R14C15500 zł
INDIANA
 EKO
35002600900800x200970x201x7622/185R14C14800 zł
WyposażenieStandardoweOpcja
Koło wsporcze+-
Koło zapasowe+-
Uchwyt koła zapasowego+-
Wyciągarka+-
Najazd+-
Podłoga ze sklejki w środku-+
Kliny pod koła+-
Skrzynia narzędziowa-+
Instalacja elektryczna 24 V-+
Zaczep oczkowy-+
Szersze najazdy-+
Oświetlenie diodowe-+
Wyciągarka AL-KO-+
Podpory-+

Niniejsze dane zawarte na stronie nie stanowią oferty handlowej. Dane mają charakter informacyjny. Z uwagi na ciągły rozwój, producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian i modyfikacji danych technicznych bez uprzedzenia.