Przyczepa Indiana
Przyczepa Idniana - Charakterystyka
Rama nośna – stal konstrukcyjna o podwyższonej wytrzymałości ocynkowana ogniowo.
Powierzchnia transportowa – blacha aluminiowa z otworami owalnymi typu LOHR grubości 4mm.
Najazdy ładunkowe – blacha stalowa ocynkowana ogniowo z otworami owalnymi typu LOHR (opcjonalnie najazdy wykonane z aluminium).
Przeznaczenie – przyczepa przeznaczona do przewozu dwóch samochodów.
Wersja ECO – jest to wersja odchudzona w stosunku do standardowej przyczepy typu Indianapolis. Wersja ECO pozbawiona jest najazdów szerokości 75 cm na rzecz węższych 50 centymetrowych. Kolejnym czynnikiem który wpłynął na obniżkę ceny w stosunku do swojego pierwowzoru (oczywiście bez wpływu na bezawaryjność oraz wygodę użytkowania przyczepy) jest rozdzaj relingu bocznego. Zamiast standardowej blachy z otworami zastosowane są wygodne i proste uchwyty ładunkowe. Dyszel, rama, oraz pozostałe elementy konstrukcyjne nie uległy zmianie.
Nazwa Przyczepy | DMC masa całkowita w kg | Dopuszczalna ładowność w kg | Masa własna w kg | Wymiar przestrzeni ładunkowej w cm LxB | Wymiar całkowity w cm LxBxH | Ilość osi | Osie hamowania / Koła |
INDIANA | 3500 | 2530 | 970 | 800x200 | 970x201x76 | 2 | 2/185R14C |
INDIANA EKO | 3500 | 2600 | 900 | 800x200 | 970x201x76 | 2 | 2/185R14C |
Wyposażenie | Standardowe | Opcja |
---|---|---|
Koło wsporcze | + | - |
Koło zapasowe | + | - |
Uchwyt koła zapasowego | + | - |
Wyciągarka | + | - |
Najazd | + | - |
Podłoga ze sklejki w środku | - | + |
Kliny pod koła | + | - |
Skrzynia narzędziowa | - | + |
Instalacja elektryczna 24 V | - | + |
Zaczep oczkowy | - | + |
Oświetlenie diodowe | - | + |
Wyciągarka AL-KO | - | + |
Podpory | - | + |
Niniejsze dane zawarte na stronie nie stanowią oferty handlowej. Dane mają charakter informacyjny. Z uwagi na ciągły rozwój, producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian i modyfikacji danych technicznych bez uprzedzenia.